söndag 30 augusti 2009

So you think you can knit?

Jag har flyttat. På min gamla blogg-adress fanns det alls inga möjligheter till listor, länkar, bilder - ja, ni vet allt det där roliga man har ute till höger. Och ni hade alla så fina, roliga bloggar med så mycket kul att klicka på, så till slut reste jag mig upp och flyttade, inte olikt en fiskbulle som hittat en burk med hummersås. Nu bannemig ska det länkas!

Det här är en vansinnigt fånig och lika vansinnigt rolig idé. Jag färgar och skickar och mailar och paketerar och nystar och härvar och torkar och betalar och bokför och har mig från soluppgång till solnedgång, och i morgon är det tänkt att jag ska börja ta en kandidatexamen i psykologi, så hur jag ska få tid att sticka foxtrot, street eller folkdans har jag inte en aning om, men håll med om att det är oemotståndligt?

/k.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar